Schoonmaakavonden

Zoals bij de meeste van jullie reeds bekend is, organiseren wij jaarlijks een aantal schoonmaakavonden waar alle ouders aan meedoen. Het schoolbestuur heeft destijds besloten om alle ouders één keer per jaar te laten helpen met schoonmaken, vooral op de plekken waar het schoonmaakbedrijf niet voor gefaciliteerd is. Op deze manier is het mogelijk om de school schoon en leefbaar te houden, zonder dat dit ten koste gaat van de gelden voor het onderwijs.

Ieder schooljaar wordt  er een drietal schoonmaakavonden gepland. Middels een brief aan het begin van het jaar vragen wij alle ouders om een voorkeur door te geven. Het gaat om één ouder per gezin. Mocht het écht niet mogelijk zijn om een van de avonden te komen helpen, dan kunt u aangeven om een ochtend te komen.

De schoonmaakavonden zijn vooral ook erg gezellig. Er wordt meestal veel gelachen en gezongen tijdens het schoonmaken. Dat maakt de sfeer erg goed.

• De avonden starten om 20.00 uur
  • Met koffie en koek pauzeren wij om iets voor 21.00 uur
  • En vervolgens beginnen we om 21.45 uur met opruimen zodat we allemaal om ongeveer 22.00 uur naar huis kunnen.